SILENT READER(s)

Saturday, March 24, 2012

Minyak Urut?

Holla ! Salam, what's up everyone ?
Wuhhhh, I'm not fine at all.
Kepala wa pening tetiba wehhh @_@
Tak tau la kenapa, balik merentas desa, tidur kejap, bangun je, hah!
Amekaw, terasa seperti bumi berputar 180 degree dalam masa 10 saat!
So, 24 Mac 2012, kali ketiga aku lari merentas desa kat SMK Skudai sorang-sorang.

Tiga tahun berturut-turut tau lari sorang-sorang. Haha :P
Tiga tahun berturut-turut jugak la aku tak pernah naik pentas terima medal untuk acara merentas desa *tak heran*
Anggaran masa untuk aku lari (jalan + lari + jalan) sejauh 5km, eh, ke 7km? 
Entahlah, aku pun tak tau. Hmm, rasa-rasanya dalam lebih kurang 50minit.
Hehehh, macam mana kira? Sepanjang larian, telinga aku, aku sumbat dengan earphone.
Layan playlists BTR. Ye la, lari sorang-sorang, boring kot.
BTR je la yang entertain aku en. Whoops, pembakar semangat sekali :P
So, bila aku habis lari je, aku habis layan 13 daripada 43 lagu BTR. 
Satu lagu lebih kurang 3 or 4 minit.
Jadi, kira dalam 50minit lebih la kan. Tak tau la kalau salah >_<
Sampai sana je, member belum ada lagi, belum sampai, 
dalam 10 minit kemudian baru lah aku tak "forever alone" lagi, haha :P
Aku tak pernah letak harapan nak menang pun, lari suka-suka je kot.
Tak pernah teringin pun nak menang. (kalau menang, kenduri 7hari 7malam I buat, you allsss)



Tak ada function pun aku kumpul checkpoint ni semua, haha -_-
1st time aku join merentas desa masa darjah 4. Tau Run For Fun (Astro Ceria) tu en?
 Haa, aku join yang dekat Danga Bay, awesome :B 
Eh, desa ke tu? Ahh, lantaklah, yang penting kira lari berkilo-kilo meter la kan.
Lepas tu, merentas desa untuk program RIMUP dekat sekolah S.T.A.R.
Then, merentas desa untuk program RIMUP lagi. Kali ni dekat S.K.T.D.J.
Haaaa! Yang ni syok sikit, lari dalam hujan! Siap jadi juara lagi tau! Hehehh *kening-kening*
Reaksi macam gini la kan korang? 



Asal? Tarak percaya meh? K, orang yang iri hati memang susah nak terima kebahagiaan orang.
Lalalala ~ Haha >_<
Sekolah rendah, wuuu, rindunya "zaman kegemilangan" anak En. Asri.
Semua program muka aku je. Pertandingan nasyid, kuiz, esei, olahraga, bola baling wakil sekolah semua aku bedal.
Naik sekolah menengah . . .
Tinggal kenangan & harapan, ha... ha... ha...
So, minyak urut mana ni ??!?!? Aku cari dari tadi, tak jumpa-jumpa T_T
K la, that's all, thanks for reading, see yaaa! Salam :]


p/s : Ayo! Wazzaaa Rushers! 
Don't forget our mission on 31st of March 2012! *raises one eyebrow* 
Well, it's a Rusher thing :D Oh yeah, one more thing, keep voting them for the KCA!
Our boys deserve to bring home the orange blimp! xoxo, NS :)


I'm a proud Rusher. Hehehhhh x)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...